Praca stała i tymczasowa – Agencja Pracy Adler AVP: Wrocław

Szybki kontakt: biuro@adler-avp.pl
Jeśli nie znalazłeś dla siebie oferty pracy, prześlij nam swoje CV - może mamy coś dla Ciebie!
 

Account manager, sprzedawca B2B z j. angielskim

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, organizatora kongresów biznesowych, poszukujemy pracowników na stanowisko sprzedawców - handlowców z biegłą znajomością języka angielskiego.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za aktywne pozyskiwanie oraz obsługę klientów biznesowych sektora FMCG. Kontakt z klientem odbywa się przede wszystkim w języku angielskim w trybie stacjonarnym w siedzibie firmy we Wrocławiu. Międzynarodowe delegacje oraz tłumaczenia również należą do obowiązków przyszłego pracownika. Podstawowym zajęciem jest zapraszanie uczestników oraz sprzedaż biletów na kongresy biznesowe.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny
  • znajomość języka innego obcego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - warunek konieczny (chętnie osoby z doswiadzeniem w call center)
  • doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze wymagającego klienta biznesowego
  • swoboda w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz prowadzeniu rozmów i negocjacji telefonicznych
  • umiejętność szybkiego przystosowania się do zmieniających się warunków - elastyczność w działaniu
  • umiejętność pracy zarówno w grupie jak i na stanowisku samodzielnym
  • chęć rozwoju zawodowego, orientacja na osiąganie celów, wysoka kultura osobista, elokwencja
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy oraz komunikatywna znajomość innych języków, w tym polskiego

Oferujemy

  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku; wśród najznakomitszych, europejskich graczy rynku FMCG
  • szkolenia zawodowe
  • wynagrodzenie początkowe netto 2500 PLN plus bardzo atrakcyjny system prowizyjny ( możliwe sumaryczne zarobki miesięczne nawet do 15 000 PLN netto)

Aplikuj na portalu Recrute.pl